Datum: 20/04/2024 De kapel, wolfstraat 27 Herentals 2200

Wegens het succes van the 70’s party geven we dit jaar weer een top feest ter voordelen van het goede doel.
Enkel dit jaar gaan we over naar een nieuw decennia namelijk the 80’s!
Maar we willen onze mooie herinneringen van de 70’s party niet vergeten daarom hebben we een fotogallerij gemaakt waar je alle herinneringen van de komende party’s kan terugvinden.

Cropped image 70's party
Logo rotary rewind

Rotary rewind is een term die we hebben opgeroepen binnen in rotary Herentals voor onze jaarlijkse fuif voor het goede doel te sponseren. Dit jaar willen we ons vooral focussen op G-sport Herentals.

Bij Rotary Herentals vormen we een bruisende gemeenschap van vriendschap en samenhorigheid. Want samen, dat is hoe we bouwen aan een maatschappij vol positieve veranderingen en duurzame verbindingen!

Onze jeugd? Dat is onze toekomst! Door het organiseren van fundraiser-acties en individuele activiteiten zamelen we geld en middelen in om projecten te steunen die investeren in de toekomst van onze jongeren!

logo Rotary Herentals
Rotary people helping out
image of rotary international

Wat is Rotary nu exact?