Datum: 20/04/2024 De kapel, wolfstraat 27 Herentals 2200

WE ARE PEOPLE OF ACTION

Wat we doen

Rotary-leden geloven dat we een gedeelde verantwoordelijkheid hebben om actie te ondernemen voor de meest hardnekkige problemen in onze wereld. Onze meer dan 46.000 clubs werken samen om:

• Vrede te bevorderen
  • Het bestrijden van ziekten
  • Schoon water, sanitaire voorzieningen en hygiëne te verschaffen
    moeders en kinderen te redden
  • Onderwijs te ondersteunen
  • Lokale economieën laten groeien
  • Het milieu beschermen
    Betrokkenheid

Onze missie

Wij verlenen diensten aan anderen, bevorderen integriteit en bevorderen begrip in de wereld, goede wil en vrede door onze gemeenschap van zakelijke, professionele en gemeenschapsleiders.

Visie

Samen zien wij een wereld waarin mensen zich verenigen en actie ondernemen om blijvende verandering te creëren – over de hele wereld, in onze gemeenschappen en in onszelf.

Rotary is een wereldwijd netwerk van 1,4 miljoen buren, vrienden, leiders en probleemoplossers die een wereld zien waarin mensen zich verenigen en actie ondernemen om blijvende verandering te creëren – over de hele wereld, in onze gemeenschappen en in onszelf.

Het oplossen van echte problemen vereist echte inzet en visie. Al meer dan 110 jaar gebruiken de mensen van Rotary hun passie, energie en intelligentie om actie te ondernemen voor duurzame projecten. Van alfabetisering en vrede tot water en gezondheid, we zijn altijd bezig om onze wereld te verbeteren, en we blijven ons tot het einde toe inzetten.

Lees meer over onze structuur, onze stichting en onze strategische visie.